sobota, 29 października 2011

Haunted Halloween Escape

escapik



13 komentarzy:

  1. Rozpaliłam ognisko między grobowcami i stoję.

    OdpowiedzUsuń
  2. no i co ekar? możesz pisać komentarze? ))))

    OdpowiedzUsuń
  3. zbierasz cztery złote monety, ukladasz na ognisku, zabierasz je z powrotem i umieszczasz na dyni. zabierasz jedną i dajesz kotu. podajesz mu miskę. oblewasz wodą stracha. wbijasz go w dynię i zabierasz klucz do drzwi

    OdpowiedzUsuń
  4. a skąd 4 monety, mam 3, rozpaliłam ognisko, mam miskę ale 4 monety niestety nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. znalazłam na małym okienku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. witam, mam 3 monety gdzie czwarta?

    OdpowiedzUsuń
  7. dwie monety są widoczne: 1 na nagrobku z lewej a 2 na dyni (w oddali na wprost), 3 na drugim oknie od prawej, 4 w takiej wnęce tuż nad kotem (klikamy z lewej strony tego okienka nad kotem)
    co nie zmienia faktu, że gra jest strasznie klikata:(

    OdpowiedzUsuń
  8. AydenTM wstawiam Ci screena z dynią:)

    dynia

    OdpowiedzUsuń
  9. juz przeszelem dzieki za pomoc:)

    OdpowiedzUsuń
  10. może źle napisałam, że ta dynia jest na wprost bo ona taka bardziej po prwej - sorki

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.