poniedziałek, 31 października 2011

Concrete Stairs 2

escapik



6 komentarzy:

  1. podpowiem tylko na początek, że trzeba policzyć każdy kolor osobno i na przyciski klikać w wg. kolejności kolorów a dalej już nie powinno być kłopotów

    OdpowiedzUsuń
  2. Elka,nie wiem jak klikać na tablicę z białymi i 1 czerwonym przyciskiem.Próbowałam wg kolumn z białymi paskami,ale nic nie wychodzi mi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tanya właśnie wg. tych kolumn, ponieważ kolejność pasków od góry jest biały, biały, czerwony, biały, czerwony to trzeba tak zacząć klikać, żeby trzeci był czerwony więc zaczynamy od prawego dolnego, lewy dolny, lewy górny, prawy górny i wracamy na czerwony lewy górny

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez Ciebie,kochana to bym grała do rana!A ile masz karteczek z częściami cyfr? ja mam 5,a cyfr jest 4

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartek ma być 5 i składamy je tak (niestety w wyobraźni), że powstają 4 cyfry

    OdpowiedzUsuń
  6. Poskładałam,uf,wyszłam!

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.