poniedziałek, 31 października 2011

Scared Night Escape

escapik



10 komentarzy:

  1. Witam, po ilości komentarzy można poznać jak prosta jest gra :) Miło się grało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.:)
    Mam młotek i zegarek i brakuje mi pierwszego symbolu do skrzyni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beciak młotka użyj na czerwonym x na ścianie obok zegarka - trzeba zdjąć ten obrazek czy co to tam jest(?)- tam znajdziesz pierwszy symbol

    OdpowiedzUsuń
  4. elka dzięki.:) Mam juz symbol.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. w drugim pokoju dałam dziewczynce różdżkę i gwiazdkę
    po lewej zrobiłam dziurę siekierą, po prawej użyłam zegara
    mam też klucz co nie pasują ani do drzwi ani do tego pomarańczowego kosza

    OdpowiedzUsuń
  6. jednorogini musisz dać dziewczynce wszystko, co potrzebuje- wtedy wyjdziesz

    OdpowiedzUsuń
  7. do kosza musisz mieć uchwyt,jest za drzwiami obok tej girl,najpierw je zamknij

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki Tanya, a ja już kotu do nosa ten klucz wsadzałam :DDDD

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.