sobota, 26 listopada 2011

Christmas Light

Gra Click and Point

15 komentarzy:

  1. Piggi67 renifery w choince klikamy wg. drzewek obok nich zaczynając od reniferka przy którym jest drzewko z jedną gałązką aż do reniferka przy którym jest drzewko z 8 gałązkami - należy zwrócić uwagę, na to jak są ustawione reniferki (w którą stronę mają głowę zwróconą)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety utknęłam na haśle do lewej szafki, nie mam pojęcia co z tymi kołami bo to chyba podpowiedź, książka też cała w krzaczkach:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Elu! dobrze że jesteś mam problem z tymi jeleniami!

    OdpowiedzUsuń
  4. sorki Odys, ale chwilę mnie nie było, reniferki klikamy następująco: L,L,P,P,L,P,P,L

    OdpowiedzUsuń
  5. pod stołem niebieski klucz- trzeba go odkleic acetonem

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten klucz spod stołu i co z nim? czy to klucz do wyjścia?

    OdpowiedzUsuń
  7. na eg24 ktoś podał tak
    na obrazku jest słońce - księżyc
    w książce są liczby a przy nich symbole
    月 księżyc
    日 słońce
    więc kod to wyniki działań
    29-8
    12-6
    21-12
    17-10
    8-3
    a kolejność podejrzewam że z obrazka z kółkami

    OdpowiedzUsuń
  8. te kółka to jakieś kody związane z pogodą

    http://www6.plala.or.jp/daigoro/hobby/icon/img/icon_weather.png

    OdpowiedzUsuń
  9. tylko nie wiem gdzie złożyć te klocki

    OdpowiedzUsuń
  10. a której, bo mam zamkniętą lewą wiszącą i jedno wolne miejsce w item, cztery klocki niewykorzystane

    OdpowiedzUsuń
  11. jednorogini klucz do szafki wisi na choince i tam te klocki układasz

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki Aśka, do świąt bym tego klucza szukała :D

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.