sobota, 26 listopada 2011

Village Wooden Room Escape

Gra Escape


18 komentarzy:

  1. W szafce obok kominka grube drewno

    OdpowiedzUsuń
  2. Za regałem po prawej drabina którą stawiamy po lewej od regału i na górze klucz

    OdpowiedzUsuń
  3. Kluczem otwieramy coś na dole po prawej w regale i dostajemy klucz

    OdpowiedzUsuń
  4. Klucz do fioletowej szafki i w niej przekręcamy dwa razy taki przycisk, otwieramy lewe drzwiczki - wajha na sam dół, otwieramy dolne lewe drzwiczki - wciskamy przycisk i otwieramy ostatnie drzwiczki dostajemy spiralę

    OdpowiedzUsuń
  5. Spirala na to stojące koło drzwi po lewej, tam jest taki sam znaczek i na ta dajemy spiralę - dostajemy iiny znaczek

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten znaczek dajemy na taki sam znaczek znajdujący się na lewym boku łóżka - dostajemy uchwyt

    OdpowiedzUsuń
  7. Po lewej stronie komody koło łóżka dajemy ten cienki patyk i dostajemy niebieskie coś

    OdpowiedzUsuń
  8. Uchwyt w szafki w łóżku dajemy na pomarańczwą butlę na dole po lewej w regale dostajemy następny uchwyt

    OdpowiedzUsuń
  9. Na ścianę po prawej od regału dajemy to niebieskie

    OdpowiedzUsuń
  10. Za czajniczkiem jest wbity kawałek siekiery, dajemy na to ten gruby patyk i mamy siekierkę

    OdpowiedzUsuń
  11. Odsuwamy kwiatka na ziemi i w tą deskę wbijamy siekierę, dostajemy gwóżdź

    OdpowiedzUsuń
  12. Odsuwamy obrazek nad łóżkiem, dajemy tam uchwyt i gwóżdź i dostajemy podpowiedź do skrzynki na ścianie koło regału

    OdpowiedzUsuń
  13. Patrzymy na regał (półki) i na podpowiedź i tak ustawiamy znaczki w tej skrzynce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta plama na tej kartce z podpowiedzią jest nie potrzebna do niczego. Dostajemy klucz do wyjścia. Koniec

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie chyba był błąd, bo jako 3 wyraźnie na kartce mam wskazane pudła z takimi niby widłami, a w kodzie jest to po drugiej stronie tej niby gwiazdy na półce, czyli fale

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie Kasiu tak samo było - też wydaje mi się, że był błąd w grze

    OdpowiedzUsuń
  17. sprawdziłam - to był bład autora - bo teraz zagrąłam kilka razy i jest już ok - numer 3 pierwotnie znajdował się w 3 rzędzie, 3 klatka od lewej - tak jest literka grecka Psi - teraz już jest dobrze- 3 jest wodnikiem

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.