wtorek, 28 sierpnia 2012

Car Garage Room Escape

Gra Escape


7 komentarzy:

  1. :::((( a ja mam czarny ekran

    OdpowiedzUsuń
  2. Link poprawiony
    jak się strona załaduje nacisnijcie po prawej " Click here to Play" wyłączcie też blokowanie ABP

    OdpowiedzUsuń
  3. Lena:
    Też uzbierałam parę rzeczy, podnośnikiem podniosłam ławkę i dostałam 2 kółko, założyłam je na te dwie wystające rurki nad garażem, sznur nawinęłam na 3 poniżej i poskręcałam to a na drugim końcu sznura dałam haka i garaż się otworzył... Teraz patrzę co tu będzie do roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. w garażu z szafki (otworzonym kluczem) zabrałam drugi klucz....otworzyłam samochód... tam kod ze znalezionej tablicy rejestracyjnej i następny klucz....

    OdpowiedzUsuń
  5. klucz do motoru trzeba paliwo...

    przy otwartych drzwiach samochodu w zbliżeniu jest wlew paliwa w garażu bak i rurka nalewamy paliwo....wlewamy do motoru i odjeżdzamy :)

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.