wtorek, 28 sierpnia 2012

Escape the Basement

gra Escape


6 komentarzy:

  1. kod do kompa w drugim pomieszczeniu jest na kartce która była w kieszeni kurtki trzeba wyłączyć światło i włączyć lampę UV jest na ścianie po prawej od kompa...

    OdpowiedzUsuń
  2. poklikałam po smoku na szafce dostałam klucz.... otworzyłam nim szafkę w ścianie po prawej od kompa ... tam krew...

    OdpowiedzUsuń
  3. tą krwią kliknęłam na grę uruchomiła się ... strzelałam do głowy przekroczyło mi 9000 a potem (w grze) strzeliłam w kłódkę od laserów i się wyłączyły...... mogę przejść dalej...

    OdpowiedzUsuń
  4. tam w jednym z kubków telefon.... wypiłam wszystkie drinki chyba :) deczko mnie przyćmiło hihihi

    OdpowiedzUsuń
  5. na kartce są wyrazy i brakujące litery a z boku cyfry czyli wychodzi tak:

    K 1
    A 2
    N 3
    E 4

    trzeba znaleść je po pomieszczeniach i dopasować do nich cyfry:

    K 1 jest w szafie a przy nim 21
    A 2 jest w szafce na wprost stołu bilardowego obok na kredzie 0
    N 3 jest na stole bilardowym jak klikniemy na stół po prawej stronie jest znaczek a w lewym górnym rogu bile na nich 87
    E 4 jest na dyplomie w drugim pomieszczeniu 34
    więc mamy 2108734 dzwonimy z telefonu przychodzi sms....

    OdpowiedzUsuń
  6. odpowiedź z zagadki w telefonie wpisujemy do okna po prawej i koniec :)))

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.