sobota, 29 grudnia 2012

Magic Jungle Escape 2

Nowa gra przygodowa od Esklavos :)


23 komentarze:

  1. gdyby ktoś miał problem w widoku po lewej na skale jest tasak.....

    OdpowiedzUsuń
  2. miotełki używamy w każdym widoku na skałach....

    OdpowiedzUsuń
  3. jak klikniemy na blaszkę w bramie mamy podpowiedź do ustawienia symboli......


    aby zdobyć czerwony klucz trzeba zagrać na bambusach tylko nie wiem czemu zamiast 3433 6124 wchodzi 3343 6124 grając od lewej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Tygrysku a skad wziełas 3433?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi coś te gran ie nie wychodzi :/

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie nie wchodzi ani 3433, ani 3343 - poddaje sie ))))

    OdpowiedzUsuń
  7. ani od lewej ani od prawej - nic mi nie wchodzi

    OdpowiedzUsuń
  8. mi również to granie nie wychodzi i skąd te liczby 3433

    OdpowiedzUsuń
  9. Liczby są z tabliczki przy bramie. Tam są trójkąty i kwadrat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aby zdobyć niebieski klucz trzeba linę ściągnąć z prawej lokacji i zarzucić w wodę w lewej lokacji. Skrzynkę potraktować mlotem.

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba z tymi babmusami coś nie tak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kawałek bambusa ucięty maczetą kładziemy z daleka, bez zbliżenia

      Usuń
  12. własnie trzeba dodać jeden bambus ma być ich 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zoo
    fajna gra, jedna z lepszych ale te błędy wprowadzają tyle zamieszania. to mnie wkurza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lena:
      Zagrałam i nie ma błędów :)

      Usuń
  14. a jak ustawic symbole?

    OdpowiedzUsuń
  15. juz sobie poradzilam

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mogę zarzucić liny ani przeciąć bambusa maczetą

    OdpowiedzUsuń
  17. wziełam klucz a w czesniej zarzuciłam line tzeba połączyc z hakiem line wziełam spowrotym bogda

    OdpowiedzUsuń
  18. line dałam do jeziora i mam skrzynke bogda

    OdpowiedzUsuń
  19. skrzynke rozbijamy kilofem mam niebieski klucz bogda

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.