sobota, 29 grudnia 2012

Mystery Temple Escape

gra escape zrealizowana przez  Flash512



14 komentarzy:

  1. zoo
    gra ktoś?
    zawiesiłam się. nie wchodzi mi kod cyfrowy. ułożyłam 8, 10, 21, 29, 16. może to nie ta kolejność, już sama nie wiem. mam jeszcze gwoździa, którego nie wiem gdzie wsadzić.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie potrafię wyjąć gwoździa......

    OdpowiedzUsuń
  3. eella - a czy znalazłaś rodzaj łomu ? nim daje się wyciągnąć- dostaniesz go, jak ustawisz prawidłowo te 3 symbole - na dole , na panelu po lewej stronie
    ale wcześniej musisz znaleźć oko - wtedy zobaczysz , jakie masz symbole - każdy gracz ma inne symbole

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli chodzi o kod cyfrowy - to sądzę,że autor się chyba pomylił - zgodnie z podpowiedziami powinno być 8,10,21,29,16
    ale zostały dwa numery - północ i południe przestawione i stąd działa numer : 8,10,29,21,16

    OdpowiedzUsuń
  5. zoo
    ach te błędy. świetna gra jedna z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  6. a co z gwoździem i resztą czyli tymi częściami

    OdpowiedzUsuń
  7. a jak pozbyć się winorośli?

    OdpowiedzUsuń
  8. siekierka jest w schowku ustawić trzeba to koło a siekieska ciupiemy i mamy jak ustawic znaki po lewo kolumny plis bogda

    OdpowiedzUsuń
  9. gwiazda jest na samym dole jak stół niebieski bogda tego brązowego ludzika nie dajcie bo gra mi się przycina i odnowa ide jak wam to nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  10. macie szpachelke jak to koło to po prawo klikać i macie jakiś medalion a do czego nie wiem bogda

    OdpowiedzUsuń
  11. juz wiem na butke dajemy i obracamy i mam oko , oko dajemy do kuli i nic sie nie dzieje stoje bogda

    OdpowiedzUsuń
  12. wiem hi,hi,hi mam szyfr co pisałam jak ustawic bogda dalej proste życze powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  13. co mam zrobić z gwożdziem ,bogda

    OdpowiedzUsuń
  14. otwieramy gwożdziem książke kartke dajemy tu gdzie dalimy mumie i mamy x bogda

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.